Sitemap

  1. Blz. 1 Jaarstukken 2022
    1. Blz. 2 Jaarstukken 2022
    2. Blz. 3 Programma’s
      1. Blz. 4 Algemene inleiding
        1. Blz. 5 Inleiding
        2. Blz. 6 Speerpunten
        3. Blz. 7 Resultaatbestemming
          1. Blz. 8 Resultaatbestemming
        4. Blz. 9 Doorschuiven onttrekking reserves
          1. Blz. 10 Doorschuiven onttrekking reserves
        5. Blz. 11 Corona
          1. Blz. 12 Corona
      2. Blz. 13 Algemene toelichting en inleiding bij programma's
        1. Blz. 14 Algemene toelichting en inleiding bij programma's
      3. Blz. 15 Programma 1. Interne en externe dienstverlening
        1. Blz. 16 Portefeuillehouder(s)
        2. Blz. 17 Inleiding
        3. Blz. 18 Wat wilden we bereiken?
        4. Blz. 19 Relevante beleidsnota's
        5. Blz. 20 Wat hebben we ervoor gedaan?
          1. Blz. 21 Dienstverlening
            1. Blz. 22 1. De gemeente is zichtbaar, aanspreekbaar en bereikbaar.
            2. Blz. 23 2. Inwoners, organisaties en ondernemers kunnen 24/7 zaken doen met de gemeente.
            3. Blz. 24 3. Inwoners, organisaties en ondernemers zijn tevreden over onze dienstverlening.
          2. Blz. 25 Participatie
            1. Blz. 26 4. Plannen en projecten komen in samenwerking met belanghebbenden tot stand.
            2. Blz. 27 5. Jongeren denken actief mee bij het maken en realiseren van plannen en projecten.
            3. Blz. 28 6. Inwoners, organisaties en ondernemers vinden onze beleids- en besluitvorming integer, transparant, begrijpelijk en toegankelijk.
          3. Blz. 29 Organisatie
            1. Blz. 30 7. De capaciteit van de gemeentelijke organisatie is op orde.
        6. Blz. 31 Klimaat
        7. Blz. 32 Bijdrage verbonden partijen aan dit programma
        8. Blz. 33 Wat heeft het gekost?
      4. Blz. 34 Programma 2. Sociale leefomgeving
        1. Blz. 35 Portefeuillehouder(s)
        2. Blz. 36 Inleiding
        3. Blz. 37 Wat wilden we bereiken?
        4. Blz. 38 Relevante beleidsnota's
        5. Blz. 39 Wat hebben we ervoor gedaan?
          1. Blz. 40 Maatschappelijke participatie
            1. Blz. 41 1. We ondersteunen inwoners die niet op eigen kracht kunnen participeren.
            2. Blz. 42 2. (De toegang naar) zorg en ondersteuning is laagdrempelig en efficiënt; klantgericht en op maat.
          2. Blz. 43 Ontmoeting
            1. Blz. 44 3. Son en Breugel kent een voldoende en gevarieerd aanbod van laagdrempelige ontmoetingsfuncties in de wijken, onder andere in de vorm van onderwijs-, sport- en verenigingsgebouwen.
            2. Blz. 45 4. We ondersteunen lokale initiatieven gericht op ontmoeting.
          3. Blz. 46 Jeugdigen
            1. Blz. 47 5. Goede voorschoolse voorzieningen en een erkend programma voor VVE (voor- en vroegschoolse educatie) dragen bij aan een goede ontwikkeling van peuters en voorkomen onderwijsachterstand.
            2. Blz. 48 6. We hebben goede en goed bereikbare schoolgebouwen voor een optimaal en gedifferentieerd lokaal onderwijsaanbod.
            3. Blz. 49 7. Jeugd en jongeren en hun ouders krijgen ondersteuning wanneer zij problemen ondervinden in opgroei- en opvoedsituaties
          4. Blz. 50 Gezonde leefstijl
            1. Blz. 51 8. Met voorlichting en ondersteuning stimuleren we inwoners zo gezond mogelijk te leven.
          5. Blz. 52 Cultuur en erfgoed
            1. Blz. 53 9. Wij stimuleren het in stand houden van cultuur, cultureel erfgoed en monumenten.
        6. Blz. 54 Klimaat
        7. Blz. 55 Bijdrage verbonden partijen aan dit programma
        8. Blz. 56 Wat heeft het gekost?
      5. Blz. 57 Programma 3. Fysieke en veilige leefomgeving
        1. Blz. 58 Portefeuillehouder(s)
        2. Blz. 59 Inleiding
        3. Blz. 60 Wat wilden we bereiken?
        4. Blz. 61 Relevante beleidsnota's
        5. Blz. 62 Wat hebben we ervoor gedaan?
          1. Blz. 63 Veiligheid en Vergunningen
            1. Blz. 64 1. Inwoners, ondernemers en bezoekers verblijven in een veilige en prettige woonomgeving.
            2. Blz. 65 2. We faciliteren bouwprojecten en initiatieven en bewaken de naleving van geldende wetten, regels en voorschriften.
          2. Blz. 66 Openbare Ruimte
            1. Blz. 67 3. Het onderhoudsniveau van de openbare ruimte voldoet aan de lokaal vastgestelde kwaliteitseisen.
            2. Blz. 68 4. Inwoners houden droge voeten. Samen met de inwoners nemen we maatregelen voor klimaatveranderingen.
            3. Blz. 69 5. Inwoners kunnen in de openbare ruimte op verschillende manieren recreëren.
            4. Blz. 70 6. We voeren natuurontwikkelingsprojecten uit.
            5. Blz. 71 7. In de openbare ruimte gebruiken we duurzame materialen en hanteren we verantwoorde werkwijzen.
            6. Blz. 72 8. We streven naar een steeds betere afvalinzameling.
          3. Blz. 73 Mobiliteit
            1. Blz. 74 9. We zetten in op duurzame en slimme mobiliteit.
            2. Blz. 75 10. Weggebruikers kunnen comfortabel en veilig deelnemen aan het verkeer.
            3. Blz. 76 11. Bedrijvenpark Ekkersrijt is optimaal aangesloten op de snelweg.
            4. Blz. 77 12. Inwoners kunnen gebruik maken van dekkend openbaar vervoer.
        6. Blz. 78 Klimaat
        7. Blz. 79 Bijdrage verbonden partijen aan dit programma
        8. Blz. 80 Wat heeft het gekost?
      6. Blz. 81 Programma 4. Economische en ruimtelijke ontwikkeling
        1. Blz. 82 Portefeuillehouder(s)
        2. Blz. 83 Inleiding
        3. Blz. 84 Wat wilden we bereiken?
        4. Blz. 85 Relevante beleidsnota's
        5. Blz. 86 Wat hebben we ervoor gedaan?
          1. Blz. 87 Ruimte en Wonen
            1. Blz. 88 1. Voor 1 januari 2024 implementeren we de Omgevingswet.
            2. Blz. 89 2. De nieuwe Omgevingsvisie en het nieuwe Omgevingsplan voor Son en Breugel worden vastgesteld.
            3. Blz. 90 3. De uitvoeringsprogramma’s van het bestaand beleid voeren we uit (zoals Toekomstvisie, Structuurvisie, Duurzaamheid en Woonvisie).
            4. Blz. 91 4. In Son en Breugel vindt voldoende gedifferentieerde woningbouw plaats voor een diversiteit aan doelgroepen.
            5. Blz. 92 5. We voorzien in een tijdige en kwaliteitsbewuste ontwikkeling van ontwikkelingslocaties.
          2. Blz. 93 Overige ruimtelijk beleid
            1. Blz. 94 6. In 2030 wil Son en Breugel een klimaat neutrale gemeente zijn.
            2. Blz. 95 7. We integreren natuur en landschap in ruimtelijk beleid en ruimtelijke ontwikkelingen.
          3. Blz. 96 Regio
            1. Blz. 97 8. We werken op strategisch niveau samen binnen het Stedelijk Gebied Eindhoven en de Metropoolregio Eindhoven. Dit geven we vorm door bestuurlijke en ambtelijke inbreng m.b.t. 'Ruimte', 'Wonen' en ‘Economie’ en lokale doorwerking van regionaal bel..
            2. Blz. 98 9. Son en Breugel is partner van het Van Gogh Nationaal Park en blijft aangesloten bij ‘Dommeldal uit de Verf’.
            3. Blz. 99 10. Wij stimuleren recreatieve en toeristische initiatieven.
          4. Blz. 100 Economie
            1. Blz. 101 11. Ondernemen mogelijk maken en stimuleren door het versterken van het vestigingsklimaat en ondernemersklimaat in het Centrum en op Ekkersrijt.
            2. Blz. 102 12. Binnen de kaders van de Omgevingsvisie ontwikkelen we Ekkersrijt (voormalig Masterplan Ekkersrijt en pilot Omgevingsplan Ekkersrijt Sciencepark) door.
            3. Blz. 103 13. We houden structureel overleg met de ondernemersverenigingen OVSB en OVE.
        6. Blz. 104 Klimaat
        7. Blz. 105 Bijdrage verbonden partijen aan dit programma
        8. Blz. 106 Wat heeft het gekost?
      7. Blz. 107 Inhoudelijke rapportages
        1. Blz. 108 Jaarverslag bezwaarschriftencommissie en juridische zaken 2022
        2. Blz. 109 Jaarverslag bestuurlijke en ambtelijke integriteit 2022
      8. Blz. 110 Maatschappelijk verantwoord inkopen
        1. Blz. 111 Maatschappelijk verantwoord inkopen
    3. Blz. 112 Paragrafen
      1. Blz. 113 Lokale heffingen
        1. Blz. 114 Inleiding
        2. Blz. 115 Beleid
        3. Blz. 116 Onroerendezaakbelastingen (OZB)
        4. Blz. 117 Afvalstoffenheffing
        5. Blz. 118 Rioolheffing
        6. Blz. 119 Kostendekkendheid afvalstoffenheffing en rioolheffing
        7. Blz. 120 Kostendekkendheid leges
        8. Blz. 121 Marktgelden
        9. Blz. 122 Precariorechten
        10. Blz. 123 Kwijtscheldingen gemeentelijke belastingen
        11. Blz. 124 Overzicht tarieven
        12. Blz. 125 Vergelijking buurgemeenten
        13. Blz. 126 Ontwikkeling lokale lastendruk
      2. Blz. 127 Weerstandsvermogen en risicobeheersing
        1. Blz. 128 Inleiding
        2. Blz. 129 Beleid betreffende de weerstandscapaciteit en de risico's
        3. Blz. 130 Top 10 inventarisatie van de risico's
        4. Blz. 131 Nieuwe risico's
        5. Blz. 132 Top 10 risico's
        6. Blz. 133 Weerstandscapaciteit in cijfers
        7. Blz. 134 Beschikbare weerstandscapaciteit
        8. Blz. 135 Beschikbare weerstandscapaciteit (2)
        9. Blz. 136 Weerstandsvermogen
        10. Blz. 137 Financiële kengetallen
      3. Blz. 138 Onderhoud kapitaalgoederen
        1. Blz. 139 Inleiding
        2. Blz. 140 Wegen en weginspectie
        3. Blz. 141 Openbare verlichting
        4. Blz. 142 Civieltechnische kunstwerken
        5. Blz. 143 Groenvoorzieningen
        6. Blz. 144 Riolering
        7. Blz. 145 Gebouwen
        8. Blz. 146 Speeltoestellen
      4. Blz. 147 Financiering
        1. Blz. 148 Inleiding
        2. Blz. 149 Interne- en externe ontwikkelingen
        3. Blz. 150 Financieringsbehoefte
        4. Blz. 151 Liquiditeit
        5. Blz. 152 Renterisicobeheer
        6. Blz. 153 Leningenportefeuille
      5. Blz. 154 Bedrijfsvoering
        1. Blz. 155 Inleiding
        2. Blz. 156 Organisatie die we willen zijn
        3. Blz. 157 Informatievoorziening
        4. Blz. 158 Control
        5. Blz. 159 Kengetallen
      6. Blz. 160 Verbonden partijen
        1. Blz. 161 Inleiding
          1. Blz. 162 Inleiding
        2. Blz. 163 Gemeenschappelijke regelingen
          1. Blz. 164 GR Metropoolregio Eindhoven (MRE) te Eindhoven
          2. Blz. 165 GR Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB) te Eindhoven
          3. Blz. 166 GR Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost (VRBZO) te Eindhoven
          4. Blz. 167 GR Gemeenschappelijke Gezondheidsdienst (GGD) Brabant Zuidoost te Eindhoven
          5. Blz. 168 GR Dienst Dommelvallei te Mierlo
          6. Blz. 169 GR Werkvoorziening de Dommel (WSD) te Boxtel
          7. Blz. 170 GR Blink
        3. Blz. 171 Vennootschappen en coöperaties
          1. Blz. 172 NV Bank Nederlandse Gemeenten te Den Haag
          2. Blz. 173 NV Brabant Water te Den Bosch
        4. Blz. 174 Stichtingen en verenigingen
          1. Blz. 175 Stichting Zorg- en Veiligheidshuis Brabant Zuidoost te Helmond
          2. Blz. 176 Stichting Bureau Inkoop- en aanbestedingen Zuidoost Brabant (BIZOB) te Oirschot
          3. Blz. 177 Stichting Beveiliging Bedrijven Ekkersrijt (SBBE) te Son en Breugel
          4. Blz. 178 Stichting Begraafplaats en Uitvaartcentrum Wolfswinkel te Son en Breugel
        5. Blz. 179 Tabel verbonden partijen
      7. Blz. 180 Grondbeleid
        1. Blz. 181 Inleiding
        2. Blz. 182 Project Akkerpad
        3. Blz. 183 Project Centrum Breugel
        4. Blz. 184 Project Centrum Son
        5. Blz. 185 Complex Sonniuspark (inclusief Ruimte voor Ruimte)
        6. Blz. 186 Nota Grondbeleid
        7. Blz. 187 Winstneming
        8. Blz. 188 Risico's
      8. Blz. 189 Wet open overheid
        1. Blz. 190 tekstvak WOO
      9. Blz. 191 Beleidsindicatoren
        1. Blz. 192 Beleidsindicatoren
    4. Blz. 193 Jaarrekening
      1. Blz. 194 Balans
        1. Blz. 195 Balans activa
        2. Blz. 196 Balans passiva
        3. Blz. 197 Totaalbedrag garantstellingen
      2. Blz. 198 Grondslagen voor waardering en resultaatbepaling
        1. Blz. 199 Inleiding
        2. Blz. 200 Algemene grondslagen voor het opstellen van de jaarrekening
        3. Blz. 201 Waarderingsgrondslagen
        4. Blz. 202 Vaste activa
        5. Blz. 203 Toelichting vaste activa
        6. Blz. 204 Vlottende activa
        7. Blz. 205 Vaste passiva
        8. Blz. 206 Vlottende passiva
      3. Blz. 207 Toelichting op de balans
        1. Blz. 208 Vaste activa
        2. Blz. 209 Toelichting immateriële vaste activa
        3. Blz. 210 Toelichting immateriële vaste activa
        4. Blz. 211 Materiële vaste activa
        5. Blz. 212 Toelichting materiële vaste activa
        6. Blz. 213 Toelichting materiële vaste activa
        7. Blz. 214 Financiële vaste activa
        8. Blz. 215 Toelichting financiële vaste activa
        9. Blz. 216 Toelichting financiële vaste activa
        10. Blz. 217 Vlottende activa
        11. Blz. 218 Toelichting voorraad
        12. Blz. 219 Toelichting voorraad
        13. Blz. 220 Uitzettingen met een rente typische looptijd korter dan 1 jaar
        14. Blz. 221 Schatkistbankieren
        15. Blz. 222 Liquide middelen
        16. Blz. 223 Overlopende activa
        17. Blz. 224 Toelichting overlopende activa
        18. Blz. 225 Vaste passiva
        19. Blz. 226 Voorzieningen
        20. Blz. 227 Vaste schulden met een rente typische looptijd langer dan 1 jaar
        21. Blz. 228 Toelichting vaste schulden met een rente typische looptijd langer dan 1 jaar
        22. Blz. 229 Vlottende passiva
        23. Blz. 230 Overlopende passiva
        24. Blz. 231 Toelichting overlopende passiva
      4. Blz. 232 Niet in de balans opgenomen verplichtingen
        1. Blz. 233 Overeenkomsten
        2. Blz. 234 Overeenkomsten (2)
        3. Blz. 235 Ambulante jeugdzorg en begeleiding
        4. Blz. 236 Eigen bijdrage op grond van de WMO
        5. Blz. 237 Arbeidskosten gerelateerde verplichtingen
        6. Blz. 238 Niet uit de balans blijkende bezittingen
        7. Blz. 239 Gebeurtenissen na balansdatum
      5. Blz. 240 Het overzicht van baten en lasten in de jaarrekening
        1. Blz. 241 Programma's
        2. Blz. 242 Algemene dekkingsmiddelen
        3. Blz. 243 Onvoorzien, overhead en Vennootschapsbelasting
        4. Blz. 244 Totaal saldo van baten en lasten
        5. Blz. 245 Toevoegingen en onttrekkingen aan reserves
        6. Blz. 246 Het geraamde versus het gerealiseerde resultaat
      6. Blz. 247 Het overzicht van baten en lasten per taakveld
        1. Blz. 248 Overzicht van baten en lasten per taakveld
      7. Blz. 249 Toelichting op het overzicht van baten en lasten
        1. Blz. 250 Vennootschapsbelasting
          1. Blz. 251 Vennootschapsbelasting
        2. Blz. 252 Begrotingsrechtmatigheid
          1. Blz. 253 Begrotingsrechtmatigheid
          2. Blz. 254 Begrotingsrechtmatigheid
          3. Blz. 255 Begrotingsrechtmatigheid
        3. Blz. 256 Analyse overzicht van baten en lasten
          1. Blz. 257 Programma 1. Interne en externe dienstverlening
          2. Blz. 258 Programma 2. Sociale leefomgeving
          3. Blz. 259 Programma 3. Fysieke en veilige leefomgeving
          4. Blz. 260 Programma 4. Economische en ruimtelijke ontwikkeling
        4. Blz. 261 Overzicht onvoorzien
          1. Blz. 262 Overzicht onvoorzien
        5. Blz. 263 Overzicht van de incidentele baten en lasten
          1. Blz. 264 Overzicht van de incidentele baten en lasten
        6. Blz. 265 Overzicht van de structurele toevoegingen en onttrekkingen aan de reserves
          1. Blz. 266 Overzicht van de structurele toevoegingen en onttrekkingen aan de reserves
        7. Blz. 267 Wet normering bezoldiging topfunctionarissen publieke en semipublieke sector (WNT)
          1. Blz. 268 Wet normering bezoldiging topfunctionarissen publieke en semipublieke sector (WNT)
      8. Blz. 269 Overzicht van investeringen en projecten
        1. Blz. 270 Overzicht van investeringen en projecten
        2. Blz. 271 Programma 1 Interne en externe dienstverlening
        3. Blz. 272 Programma 2 Sociale leefomgeving
        4. Blz. 273 Programma 3 Fysieke en veilige leefomgeving
        5. Blz. 274 Programma 4 Economische en ruimtelijke ontwikkeling
      9. Blz. 275 Reserves en voorzieningen
        1. Blz. 276 Overzicht van reserves en voorzieningen
          1. Blz. 277 Reserves
          2. Blz. 278 Voorzieningen
          3. Blz. 279 Totaal reserves en voorzieningen
        2. Blz. 280 Toelichting op de reserves
          1. Blz. 281 Inleiding
          2. Blz. 282 Reserves
          3. Blz. 283 Algemene reserves
          4. Blz. 284 Algemene reserve vast
          5. Blz. 285 Algemene reserve vast
          6. Blz. 286 Algemene reserve grondexploitatie
          7. Blz. 287 Algemene reserve bouwgrond
          8. Blz. 288 Reserve vrije bestedingsruimte
          9. Blz. 289 Reserve vrije bestedingsruimte
          10. Blz. 290 Algemene reserve
          11. Blz. 291 Reserve algemene risicovoorziening
          12. Blz. 292 Bestemmingsreserves
          13. Blz. 293 Reserve aanleg west-structuur
          14. Blz. 294 Reserve aanleg west-structuur
          15. Blz. 295 Reserve verkoop Obragas
          16. Blz. 296 Reserve verkoop Obragas
          17. Blz. 297 Reserve centrumontwikkeling Son en Breugel
          18. Blz. 298 Reserve centrumontwikkeling Son en Breugel
          19. Blz. 299 Egalisatiereserve wegen
          20. Blz. 300 Egalisatiereserve wegen
          21. Blz. 301 Reserve I&A
          22. Blz. 302 Reserve samenwerking I&A aandeel Son
          23. Blz. 303 Reserve projectmatig werken
          24. Blz. 304 Reserve projectmatig werken
          25. Blz. 305 Reserve jeugd en jongerencentrum
          26. Blz. 306 Reserve jeugd en Jongerencentrum
          27. Blz. 307 Reserve infrastructurele werken Ekkersrijt
          28. Blz. 308 Reserve infrastructurele werken Ekkersrijt
          29. Blz. 309 Reserve uitvoering groenbeleidsplan
          30. Blz. 310 Reserve uitvoering groenbeleidsplan
          31. Blz. 311 Reserve veiligheidsgelden VRBZO
          32. Blz. 312 Reserve veiligheidsgeldenVRBZO
          33. Blz. 313 Reserve Bosbeheer
          34. Blz. 314 Reserve Bosbeheer
          35. Blz. 315 Reserve rijkscompensatie coronacrisis
          36. Blz. 316 Toelichting reserve rijkscompensatie coronacrisis
          37. Blz. 317 Reserve natuur en landschap
          38. Blz. 318 Toelichting reserve natuur en landschap
          39. Blz. 319 Reserve duurzaamheid
          40. Blz. 320 Toelichting reserve duurzaamheid
          41. Blz. 321 Reserve reststroken
          42. Blz. 322 toelichting reserve reststroken
          43. Blz. 323 Dekkingsreserves
          44. Blz. 324 Reserve nieuwbouw sporthal
          45. Blz. 325 Nieuwbouw sporthal
          46. Blz. 326 Reserve renovatie De Bongerd
          47. Blz. 327 Reserve renovatie de Bongerd
          48. Blz. 328 Reserve nieuwbouw brandweerkazerne + werf
          49. Blz. 329 Reserve nieuwbouw brandweerkazerne + werf
          50. Blz. 330 Reserve dak Emiliusschool
          51. Blz. 331 Reserve dak Emiliusschool
          52. Blz. 332 Reserve Vijverbergschool
          53. Blz. 333 Reserve Vijverbergschool
          54. Blz. 334 Reserve optimalisatie sportpark SBC
          55. Blz. 335 Reserve optimalisatie sportpark SBC
          56. Blz. 336 Reserve aanpassing De Bongerd tbv boksschool
          57. Blz. 337 Reserve aanpassing Bongerd tbv boksschool
          58. Blz. 338 Reserve verledden
          59. Blz. 339 Dekkingsreserve verledden
          60. Blz. 340 Reserve parkeren Centrum Son
          61. Blz. 341 Toelichting reserve parkeren centrum son
          62. Blz. 342 Reserve renovatie kunstgrasvelden
          63. Blz. 343 Dekkingsreserve Parkeren Centrum Son
          64. Blz. 344 Reserve slowlane Ekkersrijt
          65. Blz. 345 Dekkingsreserve Slowlane Ekkersrijt
          66. Blz. 346 Reserve fietsoversteek Bestseweg
          67. Blz. 347 Dekkingsreserve fietsoversteek Bestseweg
          68. Blz. 348 Reserve gemeentehuis losse werkplekinrichting
          69. Blz. 349 DO gemeentehuis losse werkplekinrichting
          70. Blz. 350 Reserve nieuwbouw sporthal De Bongerd
          71. Blz. 351 Reserve nieuwbouw sporthal de bongerd
          72. Blz. 352 Reserve Ruysdaelstraat kst omgeving school
          73. Blz. 353 Reserve ruysdaelstraat kst omgeving school
          74. Blz. 354 Reserve aankoop units bibliotheek
          75. Blz. 355 toelichting reserve aankoop units bibliotheek
          76. Blz. 356 Dekkingsreserve losse inrichting Dommelhuis
          77. Blz. 357 toelichting dekkingsreserve losse inrichting dorpshuis
          78. Blz. 358 Dekkingsreserve Dommelhuis technische installatie en tribunes
          79. Blz. 359 Toelichting dekkingsreserve Dorpshuis technische installaties en tribunes
          80. Blz. 360 Dekkingsreserve renovatie De Boerderij
          81. Blz. 361 Toelichting dekkingsreserve renovatie boerderij
          82. Blz. 362 Dekkingsreserve De Bongerd losse inrichting
          83. Blz. 363 toelichting dekkres Bongerd losse inrichting
          84. Blz. 364 Dekkingsreserve technische installaties De Bongerd
          85. Blz. 365 toelichting dekkres technische installaties Bongerd
          86. Blz. 366 Dekkingsreserve bouwkosten De Bongerd
          87. Blz. 367 toelichting dekkingsreserve bouwkosten Bongerd
        3. Blz. 368 Toelichting op de voorzieningen
          1. Blz. 369 Voorzieningen
          2. Blz. 370 Voorziening pensioenoverdracht wethouders
          3. Blz. 371 Voorziening pensioenoverdracht wethouders
          4. Blz. 372 Voorziening compensatie Attero
          5. Blz. 373 voorziening compensatie Attero
          6. Blz. 374 Voorziening onderhoud gebouwen
          7. Blz. 375 Voorziening onderhoud gebouwen
          8. Blz. 376 Voorziening riolering
          9. Blz. 377 Voorziening riolering
          10. Blz. 378 Voorziening afval
          11. Blz. 379 Voorziening afval
          12. Blz. 380 Voorziening afgesloten complexen grondexploitaties
          13. Blz. 381 Voorziening afgesloten complexen GB
      10. Blz. 382 Bijlage Single Information Single Audit (SISA)
        1. Blz. 383 Bijlage Single Information Single Audit (SISA)
      11. Blz. 384 Controleverklaring
    5. Blz. 385 Bijlage
      1. Blz. 386 Subsidieoverzicht
        1. Blz. 387 Subsidieoverzicht
    6. Zoeken
    7. Publicatie bijlagen
    8. Contact
    9. PrivacyStatement
    10. Sitemap